قوانین و سوالات

آسودگی خاطر و رضایتمندی مشتریان همواره از الویت‏‌های آپ کادو است و آپ کادو در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. برای بسیاری از محصولات، آپ کادو ۵ روز فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است.

چرا به کیفیت خدمات و محصولات فروشگاه آنلاین آپ کادو اعتماد می کنیم؟

فروشگاه آنلاین آپ کادو فروشگاهی اینترنتی است که محصولات و خدمات خاصی را در ارتباط با تهیه و ارسال هدایای سورپرایز و یادبود ارائه می دهد.
تمامی مدارک و مستندات لازم جهت گرفتن نماد اعتماد (ای نماد)، به سازمان مربوطه اعلام شده اند و جای هیچگونه نگرانی از نحوه پرداخت و اطلاعات حسابهای بانکی مشتریان محترم در میان نخواهد بود. ضمن اینکه قابل ذکر است که تمامی راههای مقابله و نفوذ و هک شدن سایت، حتی المقدور بسته و جلوگیری شده اند.
تمامی محصولات و خدماتی که در دسترس مخاطبان و مشتریان ما قرار می گیرند، عینا همان مشخصاتی را دارند که در این فروشگاه عرضه و توضیح داده شده اند و در صورت هرگونه عدم تطبیق، هر یک از مشتریان آپ کادو می توانند محصولات را به مراجع فروشگاه مرجوع نمایند. با توجه به اینکه تمامی راههای تماس با ما اعم از تلفن پشتیبانی و مکان مشخص شده در سایت حقیقی هستند مشتریان محترم می توانند سوالات و مشکلات خود را با خاطری آسوده با پشتیبان فروشگاه آپ کادو در میان بگذارند.

آیا روش پرداختی غیر از روش درگاه آنلاین پرداخت سایت وجود دارد؟

فروشگاه آپ کادو یک وبسایت آنلاین اینترنتی است و در حال حاضر هیچ مکانی که مشخصا محصولات سایت بصورت فیزیکی در آن به فروش برسد وجود ندارد. لذا تنها راه ارتباطی جهت واریز وجه سفارش انجام شده در فروشگاه فقط همان درگاه اینترنتی است که در هنگام سفارش محصولات در دسترس مخاطبان قرار دارد.
*البته در این میان یک استثنا هم وجود دارد و آن زمانی است که شخص تحویل گیرنده سفارش خود شخص سفارش دهنده محصول بوده باشد و در این مورد زمانی که سفارش در سایت ثبت شد و توسط مامور حمل مرسوله به دست خود شخص سفارش دهنده رسید همانجا نیز وجه سفارش به مامور حمل و نقل فروشگاه نقدا پرداخت صورت می گیرد.

چطور از فروشگاه آپ کادو خرید کنیم؟

در این فروشگاه محصولات به ترتیبی دسته بندی شده اند تا مشتریان به راحتی بتوانند سفارش و هدایای خود را با سلیقه و علایق قلبی خود دستچین و سفارشی تهیه کنند.
در یک دسته بندی مشخص ما چهار نوع از محصولات را در صفحه فروشگاه قرار داده ایم: باکس هدیه، گل ها، انواع شکلات، و سایر محصولات جانبی و…
بنا بر سلیقه خود مشتری، و با توجه به ابعاد و اندازه و ظاهر باکس مورد نظر، مشتری نوع و تعداد گلها و شکلاتهای مورد درخواست را ثبت و در سبد خرید خود قرار می دهد. سپس تهیه کنندگان این سفارشات آنها را با سلیقه ای حرفه ای گل آرایی، تزئین و بسته بندی و آماده می کنند و برای مشتریان می فرستند.
همچنین علاوه بر این آپشن این امکان نیز در فروشگاه هست که کلیه اقلام سفارشات با متدی از پیش تعیین شده و ظاهری مشخص و آماده که نمونه آنها در سایت معلوم هستند، در دسترس قرار گیرند.
لذا بر اساس تمایل مشتری، هم امکان دستچین کردن و هم امکان خریدن مجموعه کامل سفارشات در سایت در اختیار مشتریان قرار داده شده است.

بعد از خرید چه کاری انجام دهیم؟

بی شک، پس از انجام خرید سفارش مشتری آماده و ارسال می گردد ولی این پیشنهاد به مشتریان عزیز داده می شود که جهت نظارت و تحقق بهتر سفارشات، حتما کد سفارش خود را از طریق فرمی که در فهرست حساب کاربری من و صفحه پیگیری سفارش قرار داده شده است به ما ارسال نمایند و یا اینکه با یک تماس تلفنی و یا روش چت آنلاین صفحه اصلی سایت فروشگاه آپ کادو، پشتیبان فروشگاه را از خرید و یا کمو کیف ساعت و نحوه ارسال سفارشات آگاه سازند تا انشالله نتیجه بهتر و مناسبتری از سفارش خود دریافت کنند.

چقدر طول می کشد تا سفارش به مقصد برسد؟

معمولا ۲ الی ۳ ساعت پس از ثبت سفارش، زمان لازم است تا سفارش به مقصد مورد نظر در تهران برسد. مسلما در صورتیکه مقصد مورد نظر مرسوله در اطراف تهران مثل لواسان، کرج و… باشد زمان مورد نظر نیز تغییر می یابد.

مزیت خرید از فروشگاه آپ کادو چیست؟

در ابتدا و اولویت اول خود ما، درجه کیفیت محصولات قرار دارند. نکاتی همچون زیبایی و کیفیت جنس و ظاهر محصولات ما از اهمیت زیادی برخوردارند. لذا مخاطبان فروشگاه باید اطمینان داشته باشند که خریدشان حتما خوب و مناسب و نتیجتا به یادماندنی خواهد بود.
به لحاظ قیمت محصولات نیز سعیمان بر این خواهد بود تا مشتری کمترین هزینه اضافی را بپردازد.
کسانیکه برای اولین بار به فروشگاه شکلات و گل سفارش بدهند دیگر هزینه ارسال مرسوله را نخواهند پرداخت و هزینه پست سفارشاتشان کاملا با خود فروشگاه خواهد بود. (شرط عدم پرداخت هزینه ارسال سفارش، این است که سفارش حتما شامل باکس و گل باشد.)
بعلاوه موارد ذکر شده صحت و تلاش برای ارائه خدمات بهتر و همچنین گارانتی محصولات توسط فروشگاه آپ کادو را نیز اضافه نمایید.

شرایط بازگرداندن کالا چیست؟

استفاده از ۵ روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
اگر کالای خریداری شده، ایراد، زدگی یا پارگی داشته باشد.
– در صورتی که کارشناسان ما ایراد کالا را تایید نکنند، هزینه ارسال کالا به مشتری قابل بازگشت نخواهد بود.

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی آن، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به آپ کادو بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.
– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارش آپ کادو (شماره تلفن ۰۲۱-۷۷۳۹۵۲۸۱) اطلاع داده شود.
– اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۷ روز‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.
– در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمی‌توانند بازپس داده شوند، از شمول این بند خارج هستند.
– لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
– همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.
اگر سایز کالا مناسب نباشد.
– درخواست تعویض سایز تنها در صورتی پذیرفته می‌شود که کفش یا پوشاک تنها تست شده باشند و در وضعیت اولیه و نو باشند، و روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، و برچسب، مارک، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد.

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی چگونه اند؟

– اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی در وب‌سایت آپ کادو ، صرفاً برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفه‌ای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب-‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و آپ کادو مسئولیتی ایجاد نمی‌کند. همچنین آپ کادو مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.
– درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت¬‌های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه آپ کادو در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
– در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تامین یا تولیدکننده، آپ کادو صرفاً هزینه کالا یا سرویس را مطابق فاکتور (حداکثر تا یک ماه از تاریخ فاکتور) به مشتری برمی‌گرداند.
– آپ کادو نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل حساسیت‌های پوستی، جراحات و …) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکت‌های مربوط ( نمایندگی‌ها و تامین‌کنندگان رسمی کالا) انجام شود.

کدام کالاها قابل تعویض نیستند؟

– زیورآلات و اکسسوری ها مانند گوشواره و اکسسوری های مشابه که تماس مستقیم با پوست دارند امکان تعویض سلیقه ای ندارند.
– لوازم آرایشی، کرم ها و لوسیون ها مطابق قوانین وزارت بهداشت به صورت پلمپ فروخته شده و تعویض سلیقه ای ندارند.
– لباس های نوزادی به دلیل مسایل بهداشتی قابل تعویض نمی باشند.
– لباس های زیر مانند شورت های مردانه، زنانه یا بچه گانه به دلیل مسایل بهداشتی قابل تعویض نیستند.
وضعیت تحویل کالاهای قابل تعویض چگونه باید باشد ؟
– عطر و ادکلن ها در صورتی که در وضعیت پلمپ باشند قابل تعویض هستند.
– انواع کفش ها در شرایطی که کفی کفش سالم و تمیزبوده ،خط خوردگی و تا شدگی و از بین رفتن بوی طبیعی کفش اتفاق نیفتاده باشد، قابل تعویض هستند.
– انواع کیف ها در شرایطی که کیف کاملا سالم و به همراه تمامی پلمپ های پلاستیکی دسته و بند و حجم دهنده های درون آن باشد، قابل تعویض هستند.
– پوشیدنیهای پارچه ای که محدودیت بهداشتی جهت تعویض ندارند، در صورت تایید کارشناس و در شرایط نو به معنی عدم باقی ماندن بو، چروک، از بین رفتن خط های تا محصول و نداشتن لکه و همراه با برچسب، مارک، دکمه و سایر ملحقات آن ، پذیرفته خواهند شد.
– محصولات چرمی که محدودیت بهداشتی جهت تعویض ندارند، در شرایطی پذیرفته می شوند که کارشناسان ما عدم باقی ماندن چروک ناشی از استفاده، بو و برخورد با مواد مخرب چرم را تایید نمایند.
کالا را چطور ارسال کنید؟
– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش آپ کادو جداً، خودداری کنید.
– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود.
– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
– فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. درصورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.
اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.
– در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل‌های شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.
از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید.
– اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با آپ کادو تماس بگیرید.
– از نوشتن آدرس روی جعبه اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
– بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید:
استان تهران- تهران پارس- خیابان جشنواره- ۱۳۱- ۱۷۸ پلاک۹۹- طبقه همکف.

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

– اگر ایراد، آسیب دیدگی و یا وجود مغایرت فنی به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش آپ کادو برسد، هزینه‌های ارسال به عهده آپ کادو است.
– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به شرکت آپ کادو ارسال شود.
– در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان آپ کادو ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
– کارشناسان خدمات پس از فروش آپ کادو ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان آپ کادو تایید شود،کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با کالای دیگری جایگزین کند.
لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ آپ کادو بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، آپ کادو تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.
– اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و آپ کادو در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیرد.
– پس از دریافت و پذیرش کالا توسط آپ کادو ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، تا حداکثر یک هفته زمان خواهد برد.
– از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۷۲ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
– ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان پشتیبانی و خدمات پس از فروش آپ کادو است.

درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

با شماره تلفن (شماره تلفن ۰۲۱-۷۷۳۹۵۲۸۱) خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
و یا پیام خود را در صفحه “تماس با ما” برای خدمات پس از فروش ارسال کنید.